dzień wolny od roweru = baja bongo w towarzystwie

• Kalorie 1994kcal
  • Sprzęt RoadRunner [emerytowany - na sprzedaż]
Niedziela, 17 marca 2013 | dodano: 17.03.2013

Dziś miałem zrobić sobie dzień wolny od siodełka, pedałowania itd., żeby sobie trochę odpocząć i zająć się czymś przyziemnym(uczelnia, porządki itp.)... A wyszło mi jakoś tak niespodziewanie prawie 65km w siodełku :) Jednak jakby nie patrzeć bardzo rekreacyjnie i w świetnej atmosferze :) Choć nie powiem, że krótki(10-20m) odcinek przejechany na lodzie łysymi oponami o średnicy 23, sprawił, że serce szybciej zabiło :P
A całe halo z powodu jednego telefonu od koleżanki i pytania czy miałbym ochotę wyjść na rower bo parę osób się zebrało i w planach jest typowe przekręcenie w spacerowym tempie. Cóż, mogłem odpowiedzieć "nie dzięki, nie lubię rowerów...", jednak padło "jasne że tak :D". Miało się rozpocząć o 14:20, ale jak to mam w zwyczaju próbując dostać się gdzieś we wro, zgubiłem się. Niemniej spóźniłem się tylko/aż 10min. Chwila pogadania i w siodełko. W 7 osób przejazd po pobliskich wrocławskich wioskach. Atmosfera super, tempo mocno spacerowe i całkiem znośna pogoda, a na dodatek na postoju w pewnym momencie były MUFFINY by Maratonka!!! No palce lizać i oby w łydkę poszły:P Pogoda wg mnie tylko całkiem znośna, bo nie ukrywam, że zimno było. Do tego doszedł jeszcze wiatr... Zaliczone kilka górek i zjazdów, wszystko w niskich strefach, nie przemęczając się zbytnio. Choć nie ukrywam, że parę razy trochę zerwałem się, ale to z powodu chęci rozgrzania się. Bo jakby nie patrzeć rozumiem, że zimno mi w dłonie, ręce(nie pracują zbytnio), stopy(brak sensownych owiewów). Ale jak zaczęło mi w uda się robić chłodno to znaczyło, że coś jest nie tak. Choć jakby nie patrzeć, mogłem się cieplej doubierać, bo zapowiedziane było spacerowe tempo ;)
Co by nie gadać, super spędzone niedzielne popołudnie, bo nie ma to jak baja bongo z ludźmi z korbą na rowery. Co więcej, nie pamiętam kiedy ostatnio jeździłem z kimś tylko po to, żeby pojeździć. Ekstra odmiana od samotnych treningów, tudzież kręcenia w czterech ścianach. Do tego muszę jakoś ogarnąć traskę, którą jechaliśmy i zaanektować ją na jakąś pętelkę do treningu. No i takie luźne spostrzeżenie, dotyczące samego roweru... Przy przełożeniu 46x14 i prędkości w okolicy 53km/h zaczyna się młynek :| Coś będzie trzeba z tym zrobić w przyszłości...
Zdjęć niestety brak :( Ale może następnym razem się to nadrobi.
A jechane było o tak:

/1058471

Pozdrowienia dla towarzyszy niedzielnego trip'u! ;)

Kategoria 4fun

wasp91zg
| 22:06 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Mówisz, że jest dla mnie jeszcze nadzieja?:P I musisz mi to wytykać, że jak pizga i mokro, to siódme poty wypacam(ale to brzmi:P) w pokoju, słuchając muzyki tudzież oglądając jakieś coś na komputerze... Niemniej, co do muffinek nie mogę zaprzeczyć, tylko dzięki nim udało się przejechać! Na pewno nie tylko ja tak z nimi miałem:P
maratonka
| 11:48 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Trenuj, trenuj, może kiedyś nam dorównasz... ;) Tak to jest jak się przesiada z trenażera w domowym zaciszu i styka z brutalnie wiejącym wiatrem! Nie łam się, pomożemy Ci się wdrożyć. Przyznaj, że bez muffinek byś nie dał rady wrócić... :P
wasp91zg
| 07:41 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj oj no musiałaś mnie wydać...:( ale pocieszę się tym, że to dopiero początek i z każdym dniem będzie lepiej. kto wie, może następnym razem nie będziecie musieli na mnie czekać ;P na swoje usprawiedliwienie jeszcze dodam, że to wszystko przez ten wiatr!
maratonka
| 23:03 niedziela, 17 marca 2013 | linkuj Oj Wojtuś... Wszyscy wiedzą, ze tempo było spacerowe, bo musieliśmy na Ciebie czekać, nie wstydź się gorszej formy... :P

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa licac