w pogoni za...

• Sprzęt Biała Dama
Niedziela, 2 września 2012 | dodano: 03.09.2012

Chyba jedyne, co pasuje do uzupełnienia tytułu to SZCZĘŚCIEM. Bo jak można inaczej ująć miłą, acz niespodziewaną wizytę. Fakt, że najpierw nie było kolorowo, ale to inna bajka niezwiązana z wydarzeniem. Nie przytoczę dokładnie, co to było, ale sens podobny do "ja idę pobiegać po wałach, a Ty mnie goń" i pobiegła... Zupełnie nie gotowy, szybko zawinąłem do mieszkania, ogarnąłem siebie rower i lampkę, bo niestety po 21 już jest dość ciemno:/ No i hej na wały. Cóż nie udała mi się pogoń i w sumie w ramach poszukiwań objechałem całą trasę biegową między mostami warszawskimi, a trzebnickim... Mając czarne myśli zadzwoniłem i okazało się, ze się minęliśmy. Po telefonie już do tego nie doszło i odnalazłem zgubę, by później spokojnym tempem wrócić na miejsce startu. I muszę przyznać, że choć jazda po zmroku na pełnej prędkości w nieoświetlonym miejscu, do najmilszych nie należy, to cieszę się ogromnie, że ją odbyłem i nagroda była bezcenna :)