trening - szosa

• Sprzęt RoadRunner [emerytowany - na sprzedaż]
Czwartek, 16 maja 2013 | dodano: 16.05.2013

Wiało... Bardzo wiało... Raz w plecy, raz w mordę, a w większości z boku. Ogólnie to rozwala mnie to, jak na zjazdach się zaginam żeby te 33km/h lecieć pod wiatr... Choć jak wjało w plecy i się PROskładało aerodynamicznie, to z paluszkiem w wiadomym miejscu można było latać ponad 55km/h i to jest dopiero uczucie. Nie palec w wiadomym miejscu, ale uczucie prędkości, jakby ktoś nie wiedział :P Ponadto pękł nowy rekord na 100km i wynosi 3:11:18 czyli o 0:05:40 lepiej od poprzedniego :) Coś czuję, że jeszcze w tym sezonie zejdę do bariery 3:00:00, a to już by było coś dla mnie! Trening znów umiarkowany, jechany równym tempem i o to chodziło.
Do tego test "drogowy" potóweczki marki Brubeck. No i muszę przyznć, że jestem miło zaskoczony tym jak działa. Nie dość, że świetenie dopasowana, materiału prawie nic, to właściwości oddychające i odprowadzające wilgoć ponad przeciętną. Secondskin pełną gębą, nadający się do jazdy bez względu na to czy ciepło, gorąco, czy zimno, dla każdego kto ceni sobie komfort, jakość wykonania i działanie ciuszków. Jakby nie było sponsor teamu dobrze trafiony, szkoda tylko, że bez względu na sponsoring, za potóweczkę musiałem normalnie zapłacić... Niemniej, polecam. Warta swojej ceny(ja kupiłem za 59.99zł). Bywa...
Jutro też trening na szosie, tylko lżej i z mniejszym dystansem. Bardziej w ramach rozjazdu, bo dziś nocka w pracy. Ale nocka to nie wszystko, tylko trzeba troszkę zluzować przed niedzielnym ścigiem w Sulechowie. Zobaczymy jak to będzie po praktycznie całym tygodniu na szosie startując w wyścigu XCM, choć zapowiada się płasko jak na lotnisku: 3 pętle po ~15km i ~70m przewyższenia na każdej z nich :P

No i standardowo, pozostała część dnia, jak każdy inny dzień. Ogarnąć jakąś szamę i trzeba będzie ruszyć dupsko na zajęcia, a później jeszcze do pracy^^ Żyć nie umierać! Ale mogło być gorzej, bo to, że mam czas na to co lubię, rekompensuje dobijającą codzienną rutynę. Można w tym momencie pokusić się o stwierdzenie, że jeśli ma się czas na pasję i się w niej realizuje, pomimo codziennych obowiązków i ciągłego biegu, to jest się swego rodzaju szczęśliwcem lub wybrańcem losu ;) Bo nie każdy w ciągu dnia może, czy też zwyczajnie nie chce, znaleźć sobie godzinki na pokręcenie(czy co tam akurat Ty lubisz). Więc jeśli to czytasz(a wątpię, żeby było wielu którzy doczytają to do końca) i też udaje Ci się spędzić choć trochę czasu w siodełku, i sprawia to Tobie nieopisaną frajdę. To wiedz, że masz szczęście, bo masz w dzisiejszych czasach chwilę tylko dla siebie i tego co ważniejsze od pracy, obowiązków, czyli PASJI, rozrywki, czegoś dzięki czemu masz banana na twarzy. Czerp z tych chwil ile się da i nie daj się stłumić otaczającą Cię codziennością.
Sorry za filozoficzny rzyg na koniec wpisu :P

/1058471

I secik z fajną muzyczką na dziś: