w zaciszu domowym

• Sprzęt Elite
Piątek, 15 marca 2013 | dodano: 15.03.2013

Wieczorową porą na spokojnie po czałym dniu zajęć zakręciłem na trenażerze. Zamysł był taki, żeby popracować trochę w niskich strefach i po prostu wysiedzieć trochę. Do tego trzeba przyzwyczajać tyłek do tego, że jednorazowo na siodełku można spędzić więcej jak godzinę. Pod koniec, wręcz, z nudów próbowałem zrobić jakieś zdjęcie sobie przy pomocy samowyzwalacza... Efekty nie są porywające:P
Aczkolwiek od wczoraj w szosówczce nastąpiło parę zmian:
- nowe kółeczka przerzutki od BBB(stare miało już trochę starte dolne kółko i, o zgrozo, było zamontowane niewłaściwe "upper" na dole:|)
- nowa czerwona owijeczka BBB Race Ribbon

z czerwonym kokpitem © wasp91zg

- nowe (stare) siodło VELO(modelou nie pamiętam) - już kiedyś było w szosówce, jak jeszcze się w TRASIE ZG trenowało i będzie stanowiło tymczasowe siedzisko do czasu ogarnięcia czegoś właściwego. Choć już od jakiegoś czasu powinno być na emeryturze, bo jeśli mnie pamięć nie myli, nabyłem je na przełomie lat 2003/2004...