trening - XC

• Sprzęt Biała Dama
Sobota, 8 września 2012 | dodano: 09.09.2012

Początek dnia na sportowo. Znaczy się wciągałem sport, bo od rana można było cieszyć oko wyczynami zawodowców w Mistrzostwach Świata XCO. Na pierwszy ogień kobiety i wielki podziw dla Evy Lechner za wytrwałość. Po tylu i takich dzwonach dojechać do mety, to już coś. Ale niestety komentarz, ten polski komentarz, przyprawiał o zawrót głowy. Przyznać muszę, że dowiedziałem się wielu nowych i bardzo interesujących rzeczy oglądając transmisję dzięki TVP :/ Cóż, nie można mieć wszystkiego i nie mogli zaprosić do studia kogoś, kto się zna na rzeczy i w tym momencie nie startuje z różnych powodów, np. Maję Włoszczowską... Do tego wyścig pań, był troszkę monotonny.
Już lepiej było, jeśli chodzi o wyścig panów. Tam się coś działo przez cały czas. No może upadków nie było tyle albo realizator ich nie pokazywał, ale przetasowania były i to zaskakujące. Podium zajęte przez Szwajcarów, w tym dwóch braci, budzi respekt do nacji. A i komentarz zacny, bo dużo fajnych kruczków mówił Bart Brentjens. Co by nie było gość, który wie, z czym to się je.
Tak czy inaczej do 16 łykałem na monitorze ludzi na rowerach, a później przyszła pora na trening. Na marginesie, udało się przesiedzieć w domu, bez wyrzutów sumienia, nieprzyjemną deszczową porę. No i mi też się udało, praktycznie idealnie wstrzelić w pogodę, pod koniec tylko delikatnie pokropiło.
Więc pierwsze, co zauważyłem po wyjściu, to brak strzelania i stuków podczas pedałowania! Wreszcie! Druga sprawa, świetnie się kręciło. Już od bardzo dawna nie miałem tak przyjemnej i udanej jazdy. Dało się wejść w odpowiedni rytm i bez zająknięcia mocno przepracować cały trening. No prawie... Bo jeden dzwon był:/ Koło się uślizgneło i się trochę polatało, potłukło i powyrywało parę rzeczy z ziemi... Cóż, bywa i tak.

Do tego ogarnąłem fajny film na YT i pewnie jest to już skamielina. Jednak świetnie wygląda, konkretna ścieżka dźwiękowa i cytat na samym początku są czymś, co urzeka ;)