nowe nabytki+droga do i z pracy

• Sprzęt Biała Dama
Wtorek, 30 sierpnia 2011 | dodano: 31.08.2011

Rano przeszedłem pół miasta i jako wisienkę na torcie zostawiłem sobie wizytę w sklepie rowerowym(SPORT-PROFIT na Kleczkowsikej, polecam każdemu, bardzo fachowa i miła obsługa). Zakupiłem siodełko i gumy do klocków.

nowe nabytki:D © wasp91zg

Siodełko - Velo VL-1133U 211g © wasp91zg

Siodełko Velo VL-1133U, które było zważone na miejscu. Wskazanie wagi to 211g za dość małe pieniądze i sanki wykonane z bardzo dobrego stopu to jest coś. Gumy do hamowania marki CLARKS mają sporą siłę hamowania i nie żałuję, że dałem się na nie namówić.

Po udanych zakupach czekało mnie to co tygryski lubią najbardziej, czyli monataż:) Zbrało mi to chwilę i później udałem się do pracy zobaczyć jak nowości się sprawują. Efekt bardzo na plus. Jutro mały trening na kilimandżaro i będę miał już pełen obraz jak to wszystko się zachowuje.
bike - stan na 30.08.11 © wasp91zg

Teraz jeszcze tylko mały update fotki i opisu roweru.