szybka a(u)kcja

• Sprzęt Biała Dama
Czwartek, 4 lipca 2013 | dodano: 05.07.2013

Po treningu szybki wypad w stronę Leśnicy na osiedle Złotniki po butki szosowe. W sumie to wyszedł trening po treningu, tylko na innym rowerze :)
Sprawa wyglądała dość prosto, bo byłem już zdecydowany na zakup. Kwestią był rozmiar i model. W grę wchodziły dwie marki NW i Gaerne.
Po przymiarce, decyzja zapadła szybko. But dobrze leżał, całkiem sztywna podeszwa, dobrze trzymał podbicie i nie uciekała pięta. Wybór padł na buty handemade in Italy(nie wiem jaki rocznik, stawiam na okolice 2005/07), Gearne model Elips. Wiem, że na bank jest to model sprzed paru lat. Jednak za mniej jak 150zł nowe buty, to wg mnie dobra okazja. A butki wyglądają tak(zdjęcia z aukcji):

Gearne Elipse od frontu © wasp91zg

Gearne Elipse boczek © wasp91zg

Gearne Elipse tyłeczek © wasp91zg

Gearne Elipse spód © wasp91zg

Do tego w pracy kurier dostarczy pedała Look KeO Easy i wieczorem czeka montaż zestawu ^^ No i... Tak sobie uświadomiłem, że dziś był ostatni dzień jak przekręcałem pedała między rowerami :)

Kategoria 4fun, sprzęt

drBike
| 18:47 piątek, 5 lipca 2013 | linkuj dziękuję!!! faktycznie numeracja mały ale na mnie coś jest
wasp91zg
| 11:37 piątek, 5 lipca 2013 | linkuj gość wystawia się na allegro, ale nie ma problemu żeby podjechać do niego i zmierzyć. ogólnie ma sporo rzeczy na sprzedaż z czego tylko część znajduje się na allegro. ostatnią kwestią pozostaje rozmiar, bo zbyt wielkiego wyboru w rozmiarówce nie ma, ale może coś się Tobie trafi ;)
tu link do niego:
pozdro!!!
drBike
| 06:53 piątek, 5 lipca 2013 | linkuj Hej kupowałeś buty na aukcji czy po prostu ktoś je sprzedaje w sklepie takie ceny za buty sam bym kupił do szosy.
Pozdrower

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acydz