rekreacyjnie

• Sprzęt RoadRunner [emerytowany - na sprzedaż]
Niedziela, 23 czerwca 2013 | dodano: 25.06.2013

Wyjazd czysto rekreacyjny w moim wykonaniu. W zasadzie był to rozjazd po wczorajszym maratonie.
Wypad w kierunku Sobótki w miłym towarzystwie. Był przejazd przez ciekawe miejsca, wizyta na kamieniołomach i możliwość obejrzenia wyścigu elity mężczyzn na MP. Przy okazji objechałem jedno kółko rzeczonych mistrzostw i widziałem finisz, który w pięknym stylu wygrał Kwiato.
Ale najważniejsze, że dzień spędzony pozytywnie z pozytywnymi ludźmi. No może trochę ja Im nie podpasowałem. Zwłaszcza wychodząc na czoło grupy i kręcąc z przyzwyczajenia do jazdy solo swoim tempem i rozrywając grupę. Choć nie robiłem tego naumyślnie, bo jechałem spokojnie. Cóż, głupio mi z tym było, bo powinienem był dostosować się do reszty. Mam nadzieję, że w przyszłości jeszcze uda mi się, pomimo mojej niesubordynacji, zabrać na jakiś taki trip.
Ciekawsza relacja, okraszona większą ilością zdjęć na profilu koleżanki: Maratonka