wypad do "Sportowy Rowerowy"

• Sprzęt Biała Dama
Czwartek, 28 czerwca 2012 | dodano: 29.06.2012

Wyjazd do sklepu po oliwę do freehub'u mavica. Czemu? Po zmartwieniu się bujającą piastą postanowiłem coś z tym zrobić. Jakiś czas temu udałem się do harfy o tym pogadać, w końcu są dystrybutorem na Polskę mavic'a. Pan w serwisie wszystko ładnie wytłumaczył i oznajmił, że bujanie jest oznaką zanieczyszczenia freehub'u, co w konsekwencji prowadzi do jej zniszczenia. Jednak miałem się nie martwić, bo jeszcze mało się bujała, jednak powiedział, że warto takie czyszczenie robić co 1kkm. Do tego potrzebna była oliwa, niestety mavic'owa kosztuje 60zł:/ Trochę nie mogłem sobie na nią pozwolić... Ale przeglądając sieć w poszukiwaniu instruktażu serwisu rzeczonej piasty, znalazłem ciekawą informację, która pozwala zaoszczędzić trochę grosza. Mianowicie do smarowania można użyć oliwy na bazie oleju mineralnego, bądź oleju mineralnego. W kilku miejscach(i na jednym filmie na YT) polecano oliwkę Pedros Road Rage. Szybko wklepałem nazwę na allegro i wyskoczył sklep we wro, w którym czasem bywam. Nie tylko miał niską cenę, bo niecałe 18zł, ale jeszcze "Sportowy Rowerowy" jest całkiem blisko. Także udałem się po oliwę, zakupiłem ją i znalazłem w sklepie klocki metaliczne aligatora i uniona za całkiem przyzwoitą cenę. Parę osób polecało te klocki i mam zamiar się na nie skusić, zwłaszcza aligatory, jak tylko pojawią się odpowiednie do moich AJ'ów.