trening - ścieżkowo

• Sprzęt Biała Dama
Wtorek, 4 października 2011 | dodano: 04.10.2011

Trening przerwany przez pewien defekt. Mianowicie pewien gwoździk postanowił się bliżej zapoznać z tylnim kołem. Z rowerem z kilimandżaro wróciłem z buta... Fakt, że do defektu jechało się całkiem przyjemnie. Przyśpieszyło to zmianę opon, która była zaplanowana na piątek. Skoro jednak już dziś zmieniałem dętkę, to, czemu nie. W taki sposób stałem się posiadaczem opon Geax Barro Mountain 26x2.1 fold, czyli tzw. kewlary :D

nowy set oponek:) © wasp91zg

Tą oto operacją rower schudł o 140g na koło. A doznania przy zakładaniu czegoś innego niż na drucie, nie do opisania :P Jutro może krótki teścik oponek.

Kategoria trening, sprzęt

wasp91zg
| 07:01 czwartek, 6 października 2011 | linkuj Przód 2.0-2.1 Bar, tył 2.3-2.5 Bar
Z naciskiem na niższe wartości. Fakt, że to poniżej nakazu producenta, ale w taki sposób opony lepiej się układają do podłoża i nie podskakują jak pijane piłki na każdym kamieniu i korzeniu :P
wojtas7
| 06:05 czwartek, 6 października 2011 | linkuj ile pompujesz na tych oponkach?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ispie