do i z pracy

• Sprzęt Biała Dama
Poniedziałek, 12 września 2011 | dodano: 13.09.2011

Normalna trasa, a jednak z bonusem.
Od rana wyczekiwanie na kuriera, który miał się pojawić z nowym mechanizmem korbowym i trzymał mnie w napięciu do 14:/ Później sprintem do pracy, żeby przed rozpoczęciem zmiany zdążyć go zainstalować.

nowy mechanizm korbowy © wasp91zg

ten napis ma genialny design © wasp91zg

W taki sposób stałem się szczęśliwym posiadaczem mechanizmu korbowego Shimano o oznaczeniu FC-M590, czyli korb Deore wykonanych w technologii Hollowtech II:D Fakt, że najlżejsze nie są, ale dzięki nim zaoszczędziłem ponad 200g masy roweru:) Szukałem go przez ponad tydzień i zaczynałem docierać już do kresu sił. Nagle wszyscy zaczęli jeździć na korbach o długości ramion 170mm?! Ale ulżyło bardzo gdy już je znalazłem. Pierwotnie plan był taki, żeby zainstalować korby z grupy SLX, ale aż tak kasiasty nie jestem. Tak czy inaczej. Sporo szczęscia, które niestety sporo kosztuje... Ale czego się nie robi dla przyjemności:P
Nowy mechanizm korbowy odciążył rower, zapewni bardziej miękkie przełożenia i (mam nadzieję) większą sprawność napędu.
ciekawe są te zewnętrzne łozyska suportu © wasp91zg

Teraz tylko aktualizacja opisu i zdjęcia sprzętu, no i to co tygryski lubią najbardzje. Trening kolejnego dnia rano:D
stan na 12.09.2011 © wasp91zg

Kategoria 4fun, sprzęt

wasp91zg
| 10:24 wtorek, 13 września 2011 | linkuj oj idzie, idzie:) choć teraz nie wiem czy przez jakiś czas nie stanie z wiadomych powodów. co do podkładek, to z prawej są dwie. pewnie przezajedobra jakość zdjęcia je zlała, ale dzięki za troskę;)
bloom
| 09:53 wtorek, 13 września 2011 | linkuj http://portal.bikeworld.pl/rower/artykul:a19/1255/Instalacja+korb+Hollowtech+II/

Pozimieniaj coś :) Nie ma opcji 1/1 chyba że z prawej strony zlały mi się podkładki.
tomecki
| 09:18 wtorek, 13 września 2011 | linkuj rozbudowa idzie pełną parą

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ientr