V edycja AZS MTB Cup - Zabrze - start

• Sprzęt Biała Dama
Niedziela, 15 września 2013 | dodano: 17.09.2013

Słów kilka po starcie w finałowej edycji AZS MTB Cup 2013 w Zabrzu. Planem było wejść na podium po wyścigu, a także utrzymanie 3-go miejsca w generalce AZS Mężczyzn i wejście z 4-go na 3. w U-23 mężczyzn.
"Co do startu w Zabrzu, nie mogę być w pełni zadowolony. Fakt, walczyłem od startu do mety wyciskając z siebie ile się da, ale... Fatalny start, po którym na pierwszej nawrotce spiąłem się z innym zawodnikiem, tracąc przy tym kilka pozycji. Do tego ewidentnie doszedł brak dobrej rozgrzewki, noga zaczęła kręcić dopiero na 3 z 9 moich okrążeń(przewidziane było 10, ale niestety zostałem zdublowany) i od tego momentu zacząłem się przesuwać do przodu. Runda choć dość płaska, to z kilkoma krótkimi acz sztywnymi podjazdami i wieloma nawrotkami, dała się we znaki. Ostatecznie po nieco ponad 1h18min jazdy zająłem 5. miejsce w swojej kategorii i plan minimum, który sobie postawiłem na ten start, zrealizowałem połowicznie. Udało się obronić 3. miejsce w klasyfikacji generalnej AZS Mężczyzn, ale spadek z 4. na 5. w U-23 Mężczyzn nie napawa radością :( Niemniej, seria AZS MTB Cup dobiegła końca i zrobiłem co mogłem, aby jakoś w niej zaistnieć. Co mniej lub bardziej się udało. Teraz pozostaje tylko czekać do przyszłego sezonu i wykrzesać z siebie jeszcze więcej w bardziej wymagającej kategorii Elita."