trening - XC

• Sprzęt Biała Dama
Sobota, 7 września 2013 | dodano: 17.09.2013

Od rana walka z kołami. Mianowicie przejście na system bezdętkowy przy pomocy zestawu marki Rubena(do kupienia we wro w Harfei). Spokojne ogarnięcie kółek, złożenie całego zestawu zajęło ok. 40min. Później z założeniem opon i zmuszeniem ich do uszczelnienia się, było trochę gorzej. Jednak po 2h mogłem się cieszyć z uszczelnionego setu. Mianowice, jak wcześniej napisane, system bezdętkowy to Rubena 1 for 3 oraz opony Continental X-King 2.2 ProTection(używki, ale mało zjechane kupione od znajomego, dzięki Robert!). Po złożeniu nie pozostało nic innego jak przetestować zestaw. Szybki wypad na kili jak najbardziej wskazany. Raczej nie był to mocny trening, a takie przedstartowe przepalenie, połączone z testem sprzętu.
Wrażenia super, mega trakcja, lepszy komfort. Po prostu WOW. Nie wiem ile w tym zasługi świeżych laczków z cudowną mieszanką Black Chilli, a ile braku dętki. Choć wydaje mi się, że wpływ na to miały obie te rzeczy. Jednak nie było tak do końca różowo... Trochę przesadziłem z ciśnieniem z przodu i na jednym szybkim zakręcie lekko zdjęło mi oponę, co poskutkowało utrata ciśnienia. Lekcja zapamiętana, że nie można przegiąć w dół. Z nadzieję, że nic tym sposobem nie zepsułem, pojadę na takowym zestawie MP w Obiszowie :)
Teraz pozostało dopieścić rowerek na wyjściowo przed wyścigiem i wio.